13 Haziran 2014 Cuma

General MObile Discovery için farklı orjinal temalar

General Mobile Discovery kullanıcısı olarak içeriğinde verilen temaları pek beğenmediğimi söylemek isterim. Eğer ki tema yüklemek istiyorsak, telefona rom yükleyerek bu işlemi gerçekleştirebiliyosunuz ama ben bunu da önermediğim ve kullanmadığım için sizlerle ne root nede rom işlemi gerektirmeyen temalar paylaşıyorum. Ayrıca temaları hazırlayan arkadaşlara da Teşekkür Ediyorum…






Kurulum İşlemi

Telefon hafızasında “Theme” adlı klasörün içine yüklemeniz yeterlidir. Daha sonra menüden tema bölümüne girdiğinizde orada görünecektir.

(indireceğiniz sıkıştırılmış dosyaların içerisinde yer alan --> gnz uzantılı dosyaları --> telefon dahili hafızasındaki --> theme klasörüne aktarmalısınız)

ÖNEMLİ: Klasör başına "." (nokta) işaret koyduğum için telefon gizli dosya olarak algılıyor. Eğer ki ben dosyayı indirdim ama telefonumda yok derseniz; indirdiğiniz yere gidin ve gizli dosyaları aç seçeneğini tıklayın. 




0 yorum:

Yorum Gönder